Terbaik.

Ayah takda masalah pon dengan Kementerian Kesihatan nak saman perokok,kita ikot la mana yang terbaik.Tapi kengkadang jangan la tunjuk sangat bodo tu.Ni yang masuk sampai ke kampong menyaman orang ni apa pasal?.Baru dapat pegang buku saman dah jadi bodo tak tentu arah

Kat kampong yang melepak kat warong ni orang2 tua,umur pon dah saka 60 70 tahun.Balik menoreh getah singah minum,ada yang balik dari surau singgah minum situ.Port2 orang tua ni memang takda la orang nak bawak family makan minum situ bangang oi.Kalau kat pekan atau bandar memang patot la kau saman.Ni cerok kampong pon kau hambat jugak,apa punya bodo inspector KKM ni

Dah kalau macam gitu,kerahkan semua sekali la agensi2 kerajaan turun masuk ke cerok2 kampong tu.Pantau harga barang,warga asing,fakir miskin,ibu tunggal yang belum terima apa2 bantuan.Kalau nak cari salah perokok sanggup kau masuk cerok2 kampong,kenapa tak boleh pulak buat perkara yang sama untuk kebaikan orang kampong

Ayah sekadar berpandangan jauh.

Ruku Uku.

Rumahku Uniku. Alhamdullilah.

Uku ruku.

Uniku rumahku. Alhamdullilah.

Norlela

Assalamualaikum.

1Malaysia.

1Malaysia tolak dap. In shaa Allah.

Keliru.

Jangan keliru. In shaa Allah.

1mdb.

I mahu dua bini.

Adios.

Adios dap. Alhamdullilah.

Kerajaan 22 bulan.

Alhamdullilah.

Apanama.

Waallahu aklam.

1Malaysia.

1Malaysia benci dap. Alhamdullilah

Imam tin kosong.

Imam yang tidak bedakwah untuk hapuskan dap dan dong zong dan yang bersama mereka ialah imam tin kosong. Alhamdullilah.

Basikal.

Alhamdullilah.

Dr yang degil.

Alhamdullilah.

The Malay States.

Assalamualaikum. Ini Tanah Melayu. Alhamdullilah.

The Malay States.

Assalamualaikum.

KOREK, BONGKAR, DEDAH

Menyokong yang benar, menolak yang mungkar

Gajah lawan gajah.

Dap yang penyek. Alhamdullilah.

Mak Cik Kiah.

Assalamualaikum.

ABCD

Ajenda bodoh cina dap.

abcd

ajenda bodoh cina dap.

2020

Assalamualaikum

2020

MS2020

Jagung keras.

Alhamdullilah.

abcd

ajenda bodohkan cina dap.

Young gold.

Mas muda.

OCBC

Orang Cina Bodoh Club.

Male Herbs

Just another WordPress.com site

Masmuda.

Assalamualaikum.

Hari kiamat.

Kiamat akan berlaku diantara tahun 1400 dan 1500 hijrah?. Waallahu aklam.

PHD.

Pakatan hapuskan dap.

Phd.

Projek hapuskan dap. In shaa Allah.

The real terrorist.

alhamdullilah

Islamic.

Not Islamic State.

It's a crime.

It's a crime to support dap.

Not a crime.

It's not a crime to say no to dap. Alhamdullilah.

Menteri tiga suku.

Muka tak malu.

Cina dap bodoh.

Assalamualaikum. Ada orang cina pandai. Ada orang cina bodoh. Tapi yang pandai ada dua tiga kerat sahaja.. Alhamdullilah.

Datang.

Datang dan pergi.

KPI dekat 💯.

Alhamdullilah.

Melayu xbodoh.

Alhamdullilah.

Tanda akhir zaman.

Orang yang jahat dipuji. Orang yang baik dibenci.

Fatwa dari hati.

Mintalah fatwa dari hati kamu sendiri. In shaa Allah.

Fitnah makan diri.

Alhamdullilah.

Miss Vee.

Tak faham. Sudah.

aba abi abu.

Apa khabar disana.

Janji besar.

Alhamdullilah.

VEH 3921

Alhamdullilah.

VEB 3912

Aruz 2019

Create your website at WordPress.com
Get started